راهکار های خرید زعفران برای صادرات در سال ۹۹

Buy saffron for export1
Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

چه نوع زعفرانی برای صادرات مناسب است؟

آنالیز زعفران برای صادرات باید چگونه باشد؟

قیمت خرید زعفران مناسب برای صادرات باید چقدر باشد؟

چگونه باید زعفران را صادر کنیم؟

بهترین و بروزترین فروشگاه زعفران برای خرید کجاست؟

Buy-saffron-for-export

در کشور ایران سالانه چند تن زعفران صادر می شود.

زعفران ایران در بین کشورها از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از کشورها سالانه خواهان مقدار بسیار زیادی از این محصول ایرانی هستند.

با توجه به این که اکثر کشور ها مثل اسپانیا و آلمان کشت زعفران را انجام می دهند اما ایران یکی از بزرکترین قطب تولید کننده زعفران در جهان می باشد زیرا زعفران ایران با عیار بالا و رنگدهی فوق العاده شناخته شده است.

زعفران مناسب برای صادرات

کشورهای عربی و همسایه ایران بیشترین زعفرانی که خواهان آن هستند زعفران سرگل و نگین می باشد زیرا هم برای بسته بندی مناسب است و هم از رنگدهی بالایی برخوردار است که طرفداران خود را دارد.

زعفران سوپر نگین و پوشال درشت کشورهایی مانند چین و کره خریداری می نمایند زیرا زعفرانش درشت بوده و برای فروش مناسب می باشد.

هم اکنون ۸۳ هزار هکتار از اراضی استانهای خراسان رضوی و جنوبی زیر کشت زعفران قرار دارد که اگر میانگین تولید سه کیلوگرم زعفران برداشتی از هر هکتار را در نظر بگیریم تولید این محصول به مرز ۳۰۰ تن می رسد و این در حالی است که در افق ۱۴۰۰، میزان تولید زعفران کشور باید به ۵۰۰ تن برسد و میزان تولید در سطح زیر کشت باید افزایش یابد.

آنالیز زعفران برای صادرات

زعفران در آزمایشگاهها بر اساس عیار و رنگدهی طبقه بندی می شوند تنها زعفرانی که می توان برای صادرات استفاده کرد زعفران سرگل صادراتی می باشد که عیار و کروسین آن بالای ۲۵۰ است و برای صادرات مناسب است.اما شاید برای شما سوال شود چرا زعفران سرگل را باید صادر کنیم؟در جواب باید گفت زیرا قیمت آن مناسب بوده و هم رنگدهی فوق العاده بالایی دارد.در ادامه این مطلب برای شما عیار و کروسین زعفران را قید می کنیم.

  • زعفران سرگل عیار و رنگدهی ۲۵۰تا۲۶۰
  • زعفران نگین عیار و رنگدهی ۲۶۰
  • زعفران سوپر نگین ۲۷۰ و به بالا

صادرات زعفران

زعفران را می شود بصورت های مختلفی از ایران خارج کرد که یکی از آن روش ها و قانونی ترین راه داشتن کارت بازرگانی است اما بعضی از افراد برای گریز از فشار بالای مالیاتی زعفران را بصورت چمدانی از ایران خارج می کنند و می توان گفت قانونی نیست.پست هم یکی از ابزار های ارسال زعفران به خارج است اما بش از ۵گرم زعفران را نمی توان با آن ارسال کرد.

بهترین و بروزترین فروشگاه زعفران

همانطور که می دانید زعفران ایران شناخته ترین نوع زعفران در دنیاست و به همین دلیل بیش از نود درصد بازار جهانی زعفران در اختیار ایران می باشد.

با این که سهم بالایی از صادرات زعفران، در اختیار ایران است، اما برای صادرات زعفران باید با علم و دانش کافی اقدام کرد.

فروشگاه زعفران مهتو یکی از تولید کنندگان و فروشندگان زعفران می باشد که سهم عضیمی از صادرات زعفران را در اختیار خود قرار داده است و می توان یکی از با اعتبار ترین و بروز ترین فروشگاه ها زعفران در بین دیگر فروشگاهها به حساب آورد.

برای اطلاع از خرید زعفران و قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس۰۹۱۵۲۰۳۵۰۶۸
شماره تماس۲۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵
آیدی تلگرامmaahto_ir
آیدی اینستاگرامmaahto_saffron
مدیریتامیررضا سُهی
مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
بدون دیدگاه
ارسال دیدگاه