خرید زعفران دختر پیچ برای مصرف خانگی

Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

خرید زعفران دختر پیچ برای مصرف خانگی

زعفران دختر پیچ میتوان گفت یکی از با کیفیت ترین نوع زعفران می باشد که اکثر مردم ایران بدلیل قیمت پایین و کیفیت بالا آنرا خریداری میکنند.

Saffron Girl Screwed

چرا زعفران دختر پیچ فروش بیشتری نسبت به زعفران های دیگر دارد؟

در جواب باید بگیم که زعفران دختر پیچ بدلیل اینکه نمیتوان در آن تقلب کرد و به نسبت قیمتش کیفیت آن هم مثل زعفران های دیگر است.

زعفران دختر پیچ ریشه کامل زعفران است.در منطقه سرایان بیشتر زعفران ها بصورت دختر پیچ(دسته) می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اگرچه بسیاری از مردم به علت اینکه زعفران رشته کامل را کمتر دیده یا اصلاً ندیده‌اند، گمان می‌کنند که قسمت زردرنگ زعفران بدون خاصیت است و قسمت‌های اضافی زعفران است! اما به‌هیچ‌عنوان این‌گونه نیست. طبق تحقیقات و آزمایش‌های علمی، قسمت زردرنگ و تمام گل زعفران به صورت کامل، سرتونین و دوپامین را در بدن متوازن می کند و شادی آور است.

بسته بندی زعفران دختر پیچ بیشتر بصورت قوطی فلزی می باشد تا با توجه به حمل و نقل و جابجایی زعفران نرم نشود و ضربه نخورد.

قدرت رنگ دهی زعفران دسته بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ USP می‌ باشد. که در نوع خوب یکی از بهترین نوع می باشد. کلاله های زعفران دسته هر چقدر درشت تر و بلندتر باشد قیمت آن افزایش می یابد. ما سعی کرده ایم تا بهترین نوع زعفران منطقه سرایان را برای تمامی کسانی که می خواهند زعفران اصل ایرانی را مصرف کنند، تهیه کنیم.

شما میتواند برای خرید زعفران دخترپی(دسته) باما در ارتباط باشید و قیمت روز زعفران را در سایت ما ملاحظه کنید.

شماره تماس۰۹۱۵۲۰۳۵۰۶۸
شماره تماس۲۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵
آیدی تلگرامmaahto_ir
آیدی اینستاگرامmaahto_saffron
مدیریتامیررضا سُهی
مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه