خرید زعفران عمده در تهران

saffron-buy-omdeh
۵/۵ - (۲ امتیاز)

خرید زعفران عمده در تهران

اصطلاح طلای سرخ برای زعفران به این دلیل به کار می رود که این محصول از لحاظ ارزش غذایی و کاربردهای زیادی که در صنایع مختلف دارد یک ماده کمیاب و گران قیمت محسوب می‌شود. بیشترین سطح زیر کشت زعفران در استان خراسان وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان برای خرید زعفران کلی به کشاورزان و فعالان مشغول در تولید و بسته بندی این محصول در خراسان مراجعه کرد.

buy-omdeh-saffron

معیارهای زعفران اصل در خرید زعفران کلی

برای خرید زعفران عمده در شهر تهران و از طریق اینترنت باید دقت زیادی داشت؛ زیرا در بسیاری موارد یک زعفران تقلبی می تواند تمام مشخصات ظاهری یک زعفران اصل را داشته باشد که هر فردی نتواند تقلبی بودن آن را تشخیص دهد. توجه به کلاله زعفران که بخش اصلی این گیاه است یکی از معیارهای مهم در خرید و فروش زعفران عمده و تکی می‌باشد. کلاله به شکل شیپور بوده و قسمت انتهایی آن باریک است. معیار دیگر مزه زعفران هست که در برخی مواقع تلخی و یا بدون طعم می‌باشد.

معیار دیگر در مورد زعفران اصل و تقلبی، وزن کردن زعفران است؛ بسیاری از فروشندگان برای افزایش وزن این محصول اقدام به آغشته کردن زعفران به شکر و عسل می کنند. معیار دیگر قدرت رنگ دهی زعفران است که هنگام خرید زعفران می توان مقداری از آن را داخل آب انداخت؛ اگر سرعت رنگ دهی بالا باشد نشان دهنده اصل بودن زعفران است. برای خرید زعفران در تهران و به صورت آنلاین باید از چندین سایت قیمت زعفران را استعلام کرد تا بتوانید محصولی با کیفیت و اصل و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دو روش مهم تشخیص زعفران اصل از تقلبی

برای اینکه بتوانید زعفران اصل از تقلبی را به درستی تشخیص دهید و در فروش زعفران عمده به سود قابل توجهی برسید باید هنگام خرید این محصول از دو روش برای شناسایی محصول اصلی و تقلبی استفاده کرد.

۱.آزمایش با جوش شیرین

زمانی که قصد خرید زعفران کلی را دارید باید مقداری از آن را در ظرف آب که حاوی مقداری جوش شیرین است بریزید و منتظر بمانید. در صورتی که رنگ آب به رنگ زرد تغییر کرد نشانه اصل بودن زعفران است و اگر رنگ آب قرمز شد به معنای تقلبی بودن زعفران می‌باشد.

۲.استفاده از شعله گاز متان شهری

برای تشخیص زعفران تقلبی استفاده از شعله گاز متان یک روش بسیار ایده آل است. مقداری از زعفران را روی شعله گاز بگیرید در صورتی که به رنگ بنفش یا نارنجی تغییر یافت نشانه خلوص زعفران است؛ چنانچه رنگ آن زرد شد نشانه تقلبی بودن زعفران می‌باشد.

خرید و فروش زعفران عمده

یک پیاز زعفران می تواند تا ۷ سال محصول بدهد و بعد از ۷ سال دوباره باید پیازها را از زمین در آورده و پیاز جدید بکارند. این گیاه خواص درمانی و غذایی بسیار زیادی دارد و استفاده از آن در پخت و پز و شیرینی می تواند غذا یا شیرینی را بسیار خوش عطر و طعم نماید. با توجه به اصل بودن و سطح کیفیت زعفران با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می شود و در بازارهای داخلی و خارجی مشتریان زیادی دارد. قیمت خرید زعفران در تهران بیشتر از خرید این محصول در استان‌هایی است که زعفران محصول بومی آن مناطق می‌باشد. علت این امر واسطه گری است که خریدارانی به صورت عمده با قیمت کمتری زعفران را از کشاورزان می‌خرند و با قرار دادن آن‌ها در بسته‌بندی‌های متنوع اقدام به فروش زعفران با قیمت بیشتری در سایر شهرها می‌کنند.

جمع بندی

زعفران با نرخ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شود و معمولا به صورت گرمی و کیلویی به فروش می‌رسد. در فروش گرمی این محصول وزن زعفران مورد معامله کمتر از ۵۰ گرم در نظر گرفته می شود؛ ولی در خرید و فروش کیلویی حداقل وزن زعفران معامله شده بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم است. به عنوان مثال برای خرید زعفران عمده در تهران، مشتری ابتدا ۲۰۰ گرم زعفران را برای نمونه خریداری می کند در صورتی که از اصل بودن زعفران اطمینان یافت به صورت عمده این محصول را سفارش می دهد.

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
۲ دیدگاه
  • نجمه سعادت ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۹:۰۶ ق٫ظ

    سلام وقت بخیر
    چگونه میتونم از سایت شما خرید کنم من چند کیلو زعفران نگین می‌خوام

    • مدیر فروشگاه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲:۰۶ ب٫ظ

      سلام،در حال حاضر سفارش فقط از طریق واتساپ میباشد بدلیل نوسانات بازار درگاه سایت غیرفعال است.باتشکر

ارسال دیدگاه