صادرات زعفران ایران به اسپانیا

۵/۵ - (۵ امتیاز)

صادرات زعفران ایران به اسپانیا

چگونه باید زعفران را به اسپانیا صادر کنیم؟

صادرات زعفران5

اگر از خریداران عمده زعفران هستید و در زمینه صادرات زعفران فعالیت می‌ کنید حتماً دو مسئله، کیفیت زعفران و قیمت زعفران از دغدغه‌ های همیشگی شما بوده و هست .

زعفران محصول تنوع پذیری است به این جهت که علاوه بر داشتن انواع مختلف (زعفران نگین، سرگل، پوشال و…) در درجه های کیفی مختلفی نیز( مانند سرگل صادراتی، سرگل درجه یک، ممتاز و….) عرضه می‌ شود.

بر همین اساس مقایسه قیمت زعفران و قضاوت در مورد قیمت واقعی این محصول نیازمند ارزیابی تمام عوامل تاثیرگذار در آن می‌ باشد.

قیمت زعفران صادراتی به دلیل ویژگی‌ های خاصی که دارد همواره نسبت به قیمت سایر انواع زعفران بالاتر بوده است. قدرت رنگ دهی، میزان عطر و بو، تازگی و امسالی بودن زعفران، ویژگیهای ظاهری زعفران مانند درشتی و سالم بودن رشته‌ها، طول و ضخامت رشته های قرمز رنگ زعفران از عوامل موثر بر کیفیت زعفران و نهایتاً تاثیرگذار بر قیمت زعفران می‌ باشند.

زعفران سرایان خراسان جنوبی به دلیل دارا بودن استانداردهای لازم از نظر کیفیت رتبه نخست را در دنیا دارا میباشد. ایران بزرگترین صادر کننده زعفران است. زعفران ایران به ۵۴ کشور دنیا صادر می‌ شود.

اسپانیا از خریداران عمده زعفران ایران محسوب می‌ شود. قیمت زعفران صادراتی در اسپانیا چندین برابر قیمت زعفران در ایران است. برای صادرات زعفران به خارج از کشور بایستی کارت بازرگانی، مجوز بهداشت و گواهی استاندارد را از نهادهای مربوطه اخذ نمایید.

پس از اخذ مجوز های لازم با بردن زعفران به گمرک محل صدور و تکمیل اظهارنامه صادراتی و انجام امور گمرکی میتوانید زعفران را به کشور مقصد صادر نمایید.

صادرات چمدانی زعفران در مقادیر زیر ۳۰۰ گرم زعفران امکانپذیر می باشد یعنی میتوانید این مقدار از زعفران را بدون داشتن مجوز به کشور مقصد با خود به همراه ببرید.

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه