فروش انواع زعفران قائنات

Sale of Ghaenat saffron
۵/۵ - (۱ امتیاز)

بهترین زعفران ممتاز قائنات کدام است؟

زعفران درجه یک قائن را چگونه تشخیص بدهیم؟

زعفران نگین قائنات چه خصوصیاتی دارد؟

معتبرترین مرکز خرید زعفران قائنات کجاست؟

Sale of Ghaenat saffron2

بهترین نوع زعفران ممتاز قائنات

قطب تولید زعفران ایران در خراسان جنوبی قرار دارد که شهرهای زیر کشت زعفران سرایان و قائنات می باشند.زعفران برای رشد بهتر به آب و هوای گرمسیری احتیاج دارد که کشاورزان بتوانند بهترین زعفران را برداشت کنند.

زعفران قائنات انواع مختلفی دارد که بهترین آن زعفران سرگل و نگین قائنات می باشد که از عطر و طعم بالایی بر خوردار است البته در این بین زعفران سرایان نیز در تمام نقاط کشور زبان زد هست که بهترین نوع زعفران سرایان دخترپیچ می باشد که از مدت هاست از این نوع زعفران برای صادرات نیز استفاده می کنند زیرا از نظر تقلب در این زعفران وجود ندارد و اصلا نمی توانند تقلب کنند و بعنوان یک زعفران صادراتی شناخته می شود.

تشخیص زعفران قائنات

پیش زمینه کشاورزی زعفران به ۲۵۰۰ سال پیش برمی گردد.به همین دلیل افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند زعفران را از خوب و بد تشخیص دهند اما بعضی از افراد بدلیل بی تجربه بودن در این زمینه جنس های نا مرغوب را خریداری می کنند.دراین قسمت می خواهیم ویژگی های یک زعفران درجه یک را برای شما توضیح دهیم.

ویژگی زعفران درجه یک

  • رنگ روشن دارد
  • از عطر و بوی بالایی برخوردار است
  • در جنس صادراتی نباید هیچگونه زعفران شکسته وجود داشته باشد
  • هنگام مزه کردن باید طعم تلخی داشته باشد
  • سریع رنگ پس ندهد

زعفران درجه یک ویژگیهای بسیاری دارد که ما خلاصه ای از آن را برای شما توضیح دادیم ولی بعضی از مشتریان تماسی که با زعفران مهتو داشته اند برایشان سوال بود که چرا بعضی از زعفران ها بسیار سیاه هستند؟

باید خدمت شما عرض کنیم که زعفرانی که رنگ آن سیاه است دلایل مختلفی دارد که مهم ترین آن کهنه شدن زعفران و از گل خشک گرفتن آن است که در ادامه برای شما توضیح می دهیم.

کهنه شدن زعفران یعنی اینکه زعفران تولیدی سالهای قبل است و زیاد داخل انبار مانده است ولی در بعضی مواقع اینطور نیست هنگام برداشت گل زعفران اگر باران شود گلهای زعفران خیس می شوند که نمیتوان آن را پاک کرد و افراد مجبور می شوند آنرا داخل سیلوهای خود خشک کنند وقتی که گل خشک می شود میتوان رشته زعفران را از آن جدا نمود ولی آن زعفران دیگر عطر و بوی زعفران درجه یک را نخواهد داشت و از نظر رنگ بسیار سیاه می باشند و عطر آن بسیار کم است.

خصوصیات زعفران نگین قائنات

در بازار زعفران ایران انواع زعفران وجود دارد که بهترین آن زعفران نگین و سوپرنگین می باشد.زعفران نگین قائنات کیفیت بالایی از نظر آزمایشگاهی دارد بطوری که کروسین آن بالای ۲۵۰ نشان داده است.نگین زعفرانی است که  مشتریان خاص خود را دارد ولی متاسفانه در بازار زعفران از بی تجربگی افراد سوء استفاده می شود و ممکن است زعفران سرگل را به نگین تحویل مشتریان دهند.ولی خصوصیاتی که باید زعفران نگین صادراتی قائنات داشته باشد این است که:قلم های درشت داشته باشد،رشته های کلاف دارد،عطر تند دارد.

با اعتبار ترین مرکز خرید زعفران قائنات

در داخل کشور شرکت ها و مراکز خرید و فروش زعفران بسیاری وجود دارد ولی هر یک از آنها واسطه می باشند و از نظر کیفیت جنس و قیمت بسیار متفاوت است در مجموعه زعفران مهتو زعفران مستقیم از کشاورز خریداری می شود و بعد از تمیز کردن و یا همان سورتینگ بصورت بسته بندی و یا فله برای مشتریان ارسال می شود.سعی ما بر این است که بهترین زعفران را به مشتریان خود بدهیم که به لطف خدا توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم.شرکت زعفران مهتو تنها یک فروشنده داخل کشور نیست بلکه در خارج از کشور هم فعالیت می کند و مشتریان می توانند از هر نقطه ای از جهان که هستند زعفران خود را خریداری کنند و بدون مشکل در کشور خودشان تحویل بگیرند.

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه