چرا زعفران یکی از گران ترین ادویه های دنیا است؟

Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

چرا زعفران یکی از گران ترین ادویه های دنیا است؟

زعفران یکی از گران ترین ادویه های دنیا است! یاد بگیرید چگونه از این موضوعات قرمز زیبا در آشپزی خود استفاده کنید و چگونگی کشف مواد جعلی را یاد بگیرید!

زعفران چیست؟

زعفران نرگما خشک شده نارنجی قرمز رنگ گل کروکوس بنفش است. این عطر و طعم پیچیده ای است که می تواند برای توصیف آن دشوار باشد … خمیر های خشک شده دارای بوی عمیق چوب هستند، اما وقتی که به غذا اضافه می شوند، عطر و طعم شیرین شاداب می شوند. بیش از حد زعفران می تواند تلخ تلخ هر چند، بنابراین شما به طور کلی تنها نیاز به اضافه کردن خرج کردن به آنچه که شما در حال پخت و پز. کدام یک خوب است، زیرا این ادویه بسیار گران است طبق گزارش Padma Laskmi، دایره المعارف ادویه جات ترشی جات و گیاهان، قیمت زعفران “نزدیک به نیمی از وزن طلا است.” دلیل آن هزینه ها به دلیل دو مورد است: هر گیاه Crocus تنها دارای ۳ علف استهر عصبی باید با دست برداشته شود بنابراین، همانطور که می توانید تصور کنید، برای رساندن یک مقدار کمی از زعفران، هزاران نفر از آن را می گیرند، و همه آنها باید با دست راست برداشت شوند و پس از آن خشک شوند یا بیش از زغال چوب یا زیر خورشید. با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که موضوعات با کیفیت خوب می توانند حدود ۱۰ دلار برای ۱ گرم هزینه داشته باشند. این یک ادویه است که شما نمی خواهید از بین ببرید.

saffron iran

چگونه زعفران را جعل کنیم؟

صحبت کردن در مورد کیفیت – مهم است که بدانیم چگونه زعفران را جعل کنیم. در تصویر بالا من ۳ محصول مختلف نشان داده شده که همه آنها زعفران هستند. اولین و آخرین، زعفران با کیفیت خوب هستند – هرچند که در مناطق مختلف برداشت شده اند. شما می توانید موضوعات با کیفیت خوب دریافت کنید که در هند، اسپانیا و ایران کشت می شود (اگرچه مردم می اندیشند که یکی از آنها برتر از دیگری است). با این حال نگاهی به این شمع در وسط می اندازید.اگر چه بسته بندی به عنوان زعفران نامگذاری شده است، اما در واقع چیزی کاملا متفاوت است. این گیاهان از گیاه گلرنگ هستند و اغلب آنها به شیوه های مختلف تقلید زعفران می کنند. اگر چه سبزی ها کمی شبیه زعفران هستند، اما طعم پیچیده ای از زعفران واقعی ندارند. آنها همچنین مواد غذایی را به همان شکل رنگ نمی کنند. گشنیز های گلرنگ گاهی اوقات خرد شده و مخلوط با زعفران زمینی به منظور “کشش” محصول. این زعفران تقلبی نامیده می شود و این یکی از دلایلی است که شما نباید زعفران قبل از زمین را خریداری کنید. دلیل دیگر این است که زمین زعفران همان طعم و مزه ای را که در کل زعفران وجود دارد حفظ نمی کند، بنابراین واقعا باید این چیزها را اجتناب کنید. هنگامی که شما در حال خرید موضوعات کامل زعفران است، چند چیز کلیدی برای نگاه کنید به:رنگ – زعفران با کیفیت خوب دارای رنگ نارنجی قرمز یا قرمز است.شکل – شما باید قادر به دیدن موضوعات فردی باشید. بسته ای از گلدان های گلرنگ که من تا به حال بسیاری از توده های بزرگ است که هنوز هم متصل شده است.قیمت – هیچ چیز مانند “ارزان” زعفران وجود ندارد، بنابراین اگر قیمت به نظر برسد خیلی خوب است که درست باشد … احتمالا این است!

saffron iran2

چه کاری می توانم با زعفران انجام دهم؟

هنگامی که شما از زعفران فکر می کنید، ممکن است بلافاصله آن را به عنوان ادویه هند معرفی کنید. این نادرست نیست، زیرا ادویه در قرن ها در هند کشت شده است. با این حال، شما ممکن است نمی دانید که زعفران نیز یک ادویه محبوب در غذاهای دریای مدیترانه و خاورمیانه است. وقتی زعفران به مایعات گرم اضافه می شود، رنگ آن کاملا رنگی است. شما ممکن است این رنگ را در اسپری برنج کلاسیک اسپانیا به نام paella شناخته باشید. این نیز معمولا در ایتالیایی risotta میل Milanese، bouillabaisse فرانسوی، Persian ظروف برنجی برنج و زرد Chartreuse (یک لیتر فرانسوی) استفاده می شود. می توانید رشته های زعفران را به تمام ظروف اضافه کنید یا آنها را به یک پودر تبدیل کنید. رطوبت را در آب گرم یا مایع دیگر برای نرم کردن خیس کنید، سپس آن را با مایع به آنچه که در حال آشپزی می کنید اضافه کنید. می توانید سعی کنید آن را به غذاهای خوشمزه مانند برنج یا مرغ اضافه کنید، یا به دسر مانند کیک و یا کیک.از کجا بخرم؟ شما می توانید بسته های کوچک را در بیشتر مواد غذایی، از جمله Bulk Barn پیدا کنید (هرچند که به صورت انبوه فروخته نمی شود). شما همچنین می توانید زعفران را در فروشگاه های هند، کارائیب، ایرانی، اسپانیا و مدیترانه پیدا کنید. اگر ترجیح می دهید برای خرید آنلاین، شما می توانید آن را از TheSpiceTrader.ca، SpiceTrekkers.com یا SilkRoadSpices.ca خریداری کنید.

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه