بسته بندی زعفران:گرمی و مثقالی(خرید بسته بندی)

خرید بسته بندی صادراتی زعفران
Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

نوع بسته بندی زعفران چگونه باید باشد؟

زعفران بیش از سه‌هزار سال است که زعفران به یک چاشنی، عطردهنده، رنگ‌دهنده و داروی کلیدی تبدیل شده‌است.زعفران به عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین گونه‌ها بر اساس وزن، شامل کلاله‌هایی است که از گل‌های زعفران گسترش یافته رویشی خارج می‌شوند. طعم تلخ «رشته‌ها» ی خشک‌شده حاصل و عطر یونجه مانند آن‌ها موجب شناسایی‌شان می‌شود.

اما نوع بسته بندی برای این محصول با ارزش حرف اول را می زند زیرا خریداران این محصول بیشتر به نوع بسته بندی آن اهمیت زیادی قائل می شوند.در کشور های خارج بیشتر از زعفران و بسته بندی آن بعنوان وسایل تزییناتی منزلشان استفاده می کنند.

بسته بندی صادراتی زعفران

از عصر باستان تا امروز، تاریخچه زعفران مملو از کاربردهایی در غذاها، نوشیدنی‌ها، و درمان‌های گیاهی سنتی است: از آفریقا و آسیا تا اروپا و آمریکا، رشته‌های قرمز درخشان در آشپزی، ادویجات و انواع نوشیدنی‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. مردم باستان معتقد بودند که زعفران قادر است معده درد، طاعون و آبله را درمان کند.اما اکثرا این افراد روی نوع بسته بندی اهمیت زیادی می دهند زعفرانی که به خارج از کشور صادر می شود باید به نوعی باشد که در حین جا به جا شدن به زعفران آسیب نرسد بیشتر بسته بندی هایی که برای صادرات استفاده می شود بسته بندی خاتم،آذین و بیشتر فلزی باید باشد.

بسته بندی قاینات

در ادامه بخوانید:انواع بسته بندی زعفران صادراتی ایران

انواع بسته بندی صادراتی زعفران

  • آذین
  • خاتم
  • خاتم اسپانیا
  • پاکتی
  • شیشه ای
  • جعبه ای چوبی
  • کریستال درب پیچی

خرید بسته بندی زعفران

در ایران بزرگترین تولیدکنندگان زعفران استان خراسان جنوبی نیز می باشد که به خراسان بزرگ نیز مشهور است از بزرگترین شهرهای این استان که کار صادرات زعفران را انجام می دهند میتوان از سرایان و قاینات نیز نام برد.که زعفران را بصورت بسته بندی و فله به خارج از کشور نیز ارسال می کنند.

بسته بندی صادرانی زعفران را می توان به شیوه های مختلفی تهیه کرد اما پیشنهاد ما به شما این است که برای اینکه می خواهید زعفران را به خارج از کشور ارسال کنید باید از بسته بندی اختصاصی و برند خودتان استفاده کنید تا مشتری جذب شما شود و از همه مهمتر اعتماد مشتری را به خودتان جلب کنید.

هزینه راه اندازی کارگاه بسته بندی زعفران چقدر است؟

برای راه‌اندازی یک کارگاه بسته‌بندی زعفران، با ظرفیت بسته‌بندی سالانه ۲۴۰ کیلوگرم زعفران، نیاز به ۱۲۲ میلیون تومان سرمایه ثابت و ۲۷۴ میلیون تومان سرمایه در گردش به‌صورت ماهانه خواهد بود. دوره بازگشت سرمایه ۲۴ ماه، سود به دست آمده ماهانه در حدود ۱۵ میلیون تومان و نرخ سودهی سالانه ۴۶ درصد می‌باشد.

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه