خرید زعفران سرگل در بسته بندی کادویی شکیل و زیبای صادراتی

saffron-sargol8-1
Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

کیفیت های زعفران سرگل چگونه است؟

تا چقدر می توان زعفران سرگل را خریداری کرد؟

تفاوت بین زعفران سرگل و نگین در چیست؟

اختلاف قیمت بین زعفران سرگل و نگین در چیست؟

Saffron Frozen Pack

کیفیت زعفران سرگل

در فروشگاه زعفران مهتوانواع زعفران سرگل درجه یک ، دو و سه موجود می باشد که هر کدام از کیفیت به نسبت خود دارا می باشد.

فروشگاه زعفران مهتو انواع زعفران را با درجه کیفیت های مختلف ارائه می کند. در فروشگاه ما درجه کیفیت های یک، دو و سه در نوع خود بهترین می باشند. یعنی زعفران درجه ۳ عرضه شده در فروشگاه ما بالاترین کیفیت را در مقایسه با زعفران درجه ۳ سایر مراکز فروش زعفران دارد.

سفارش زعفران سرگل

خرید زعفران برای ما محدودیتی ندارد و شما میتوانید براحتی از نیم گرم گرفته تا یک کیلوگرم یا بیشتر خرید کنید.خرید زعفران در فروشگاه زعفران مهتو هم بصورت فله و هم بسته بندی میباشد.

بدلیل نزدیک بودن فروشگاه ما به منطقه زعفران خیز خراسان جنوبی تمام قیمت ها با سود کم و مستقیم از دست کشاورز به دست مشتری می رسد و یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه ما این است که زعفران را بدون واسطه خریداری می نمایید.

همانطور که خود شما می دانید وجود مراکز متعدد خرید و فروش زعفران موجب شده حس اعتماد مردم به فروشگاه ها کم شود و از هرطور فروشگاهی خرید نکنند اما ما در مجموعه بزرگ فروشگاه زعفران مهتو و همکاری زعفران سهی توانسته ایم این حس اعتماد را در بین مشتریان خود ایجاد کنیم تا بتوانند خریدی راحت و با امنیت داشته باشند.

تفاوت بین زعفران سرگل و نگین

زعفران سرگل بدلیل ارزان بودن و قدرت رنگدهی بالایی که دارد از فروش خوبی برخوردار است اما تنها تفاوت آن با زعفران نگین این است که کلاله های آن ریز تر و دارای اندکی سفیدی می باشد که در زعفران نگین برعکس است و کلاله ها درشت و قدرت رنگدهی آن بالاتر از سرگل بوده و بیشتر برای صادرات از آن استفاده می شود.

تفاوت قیمت زعفران سرگل و نگین

در زعفران سرگل و نگین اختلاف قیمت زیادی وجود دارد که گاهی اوقات به یک میلیون تومان هم می رسد اما تنها نقش تعیین کننده قیمت زعفران آزمایش و آنالیز آن است که بعد از آن قیمت نهایی روی محصول گذاشته می شود گرچه زعفران اصلا قیمت ثابتی ندارد ولی همین که تشخیص سرگل از نگین را می فهمید می توانید تشخیص دهید که کدام بهتر است البته بعضی از سودجویان زعفران را باهم قاطی می کنند زیرا فقط می خواهند قیمت آنرا پایین بیاورند تا مشتری را جذب خود کنند.

فروشگاه زعفران مهتو خود یکی از تولید کنندگان زعفران می باشد و بیش از سه هکتار زمین را برای کشت زعفران اختصاص داده است. برای تامین زعفران عمده و کیلویی نیز اقدام به خرید زعفران از کشاورزان منطقه نموده و سپس زعفران را فرآوری کرده و به بازار عرضه می کنیم. بکارگیری افراد آموزش دیده و همکاری مداوم با فعالان حوزه خرید و فروش زعفران سبب شده زعفرانی که در فروشگاه ما تولید میشود بسیار با کیفیت باشد.

و اما ویژگی های زعفران درجه یک و اعلا چیست؟

مشخصات زعفران سرگل درجه یک عرضه شده در فروشگاه زعفران مهتو:

  • زعفران تمام قرمز است
  • فاقد سفیدی
  • بدون شکستگی
  • فاقد رشته‌های خرد و شکسته شده
  • دارای قدرت رنگ دهی بالا

شما می توانید برای خرید زعفران بدون واسطه و قیمت روز زعفران با ما تماس بگیرید:

شماره تماس۰۹۱۵۲۰۳۵۰۶۸
شماره تماس۲۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵
آیدی تلگرامmaahto_ir
آیدی اینستاگرامmaahto_saffron
مدیریتامیررضا سُهی
مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه