خرید زعفران سرگل

saffron-khatam1
Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

خرید زعفران سرگل

آیا به دنبال خرید زعفران سرگل اعلا و اصل هستید؟

آیا می‌خواهید زعفران سرگل را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید؟

علت تفاوت قیمت خرید زعفران سرگل در مراکز فروش زعفران چیست؟

مشخصات زعفران درجه یک سرگل چیست؟

saffron-sargool2

چرا قیمت زعفران سرگل در مراکز خرید و فروش زعفران با همدیگر متفاوت است؟ برای خرید زعفران سرگل اصل با چه نکاتی باید آشنا باشیم؟ آیا مرکزی معتبر برای خرید زعفران که همیشه در دسترس باشد، وجود دارد؟ برای پاسخ به سوالات تا آخر این مطلب همراه باشید.

علت تفاوت قیمت زعفران در بازار:

بارها در جستجوی مراکز خرید و فروش زعفران بوده اید تا از مرکزی مطمئن زعفران بخرید. هنگامی که قصد خرید زعفران را دارید؛ می‌بینید که قیمت فروش زعفران در بین آنها متفاوت است. علت این تفاوت قیمت زعفران چیست؟

قیمت خرید زعفران بسته به نوع و درجه کیفیت زعفران متفاوت است. به عنوان مثال، زعفران سرگل به انواع سرگل معمولی، سرگل ممتاز، سرگل درجه یک، سرگل صادراتی تقسیم‌ بندی می‌شود که بسته به درجه کیفیت آنها قیمت آن متفاوت است.

خرید زعفران درجه یک:

برای اینکه بتوانید موقع خرید زعفران سرگل، در برابر هزینه ای که می پردازید از کیفیت زعفران اطمینان خاطر داشته باشید بایستی با انواع زعفران آشنا باشید.

در اینجا یک قاعده کلی را برایتان می‌گویم. اگر میخواهید بدانید زعفرانی که خریداری کرده اید از کیفیت خوبی برخوردار است یا نه؛ به این نکات توجه کنید.

هر چقدر زعفران سفیدی کمتری داشته باشد، مرغوب تر است. درشتی و ضخامت کلاله های قرمز رنگ زعفران معیار دیگر سنجش کیفیت زعفران است. به اصطلاح زعفران هرچه قلم درشت تر باشد، مرغوب تر است.

یک دست بودن زعفران سرگل نیز مهم است یعنی در بین محصول، رشته های شکسته شده و خرد شده وجود نداشته باشد. هنگام خرید زعفران سرگل با در نظر گرفتن این نکات کلی شما می‌توانید مطمئن تر اقدام به خرید زعفران نماید.

فروشگاه زعفران مهتو عرضه کننده بهترین زعفران تولید شده در مزارع سرایان خراسان جنوبی به سراسر کشور می باشد.

ارائه انواع زعفران نگین، سرگل، پوشال و دسته با کیفیت بالا در طول سال‌های فعالیت؛ سبب شده خریداران و صادر کنندگان زعفران همکاری خود را با ما به عنوان مشتری ارزشمند همیشگی حفظ نمایند.

کیفیت بالای محصولات و کسب رضایت مشتریان همواره هدف ماست.

◊در ادامه:خرید زعفران اعلا و درجه یک

شماره تماس۰۹۱۵۲۰۳۵۰۶۸
شماره تماس۲۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵
آیدی تلگرامmaahto_ir
آیدی اینستاگرامmaahto_saffron
مدیریتامیررضا سُهی
مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه