۵ نکته طلایی در مورد خرید زعفران فله از کشاورز

saffron-kshavarz
۵/۵ - (۸ امتیاز)

خرید زعفران فله از کشاورز چه مزیتی دارد؟

قیمت خرید زعفران فله در حال حاضر چقدر است؟

تفاوت قیمت زعفران سرگل با قیمت زعفران فله نگین چند هزار تومان است؟

بهترین مدل زعفران که کشاورز تولید می کند کدام است؟

از کجا بفهمیم زعفرانی که بدست ما می رسد تولیدی کشاورز بوده است؟

saffron keshavarz1

خرید زعفران از کشاورز:

خرید زعفران فله از کشاورز و بدون واسطه چگونه امکان پذیر است؟

خرید مستقیم زعفران از کشاورز از جمله راه‌هایی است که باعث کم شدن تعداد واسطه ها از بازار خرید و فروش زعفران می شود. کشاورزان رنج اصلی کاشت، داشت و برداشت زعفران را به دوش کشیده تا محصولی با کیفیت از مزارع خود برداشت کنند.

با وجود این سود ناشی از فروش زعفران، نصیب دلالان خرید و فروش زعفران در بازار می‌شود. برخی از سودجویان حتی برای سود بیشتر ممکن است دست به تقلب زعفران هم بزنند. با حذف این افراد، به کمک خرید زعفران از کشاورز، فرصت برای تقلب زعفران به صفر می رسد.

حتماً می گویید همه افراد که به کشاورزان و تولیدکنندگان زعفران دسترسی ندارند! مثلاً یک هموطن بوشهری چطور می‌تواند از کشاورز خراسانی، زعفران بخرد؟!

فروشگاه زعفران مهتو در جهت حمایت از کشاورزان خراسان جنوبی و حفظ کیفیت اولیه طلای سرخ ایران؛ در حوزه فروش اینترنتی زعفران فعالیت می‌کند.

زعفران اصل سرایان از کشاورزان منطقه خریداری شده و پس از فرآوری و پاکسازی به صورت فله و بسته بندی به سراسر ایران عرضه می شود. تجربه دیرینه در زمینه تولید زعفران و آشنایی کامل با گیاه زعفران؛ به ما کمک کرده است تا بتوانیم انواع زعفران فله و بسته بندی شده را با بالاترین کیفیت از نظر عطر، طعم و قدرت رنگ دهی به بازار عرضه کنیم.

بهترین نوع زعفران تولیدی کشاورز

از نظر مردم بهترین نوع زعفرانی که هم از نظر ساده بودن در ساییدن بهتر است زعفران ممتاز است اما کشاورزان منطقه خراسان جنوبی زعفران بصورت دسته یا همان دختر پیچ تولید می کنند که هم نمیتوان در آن تقلب کرد و هم قدرت رنگدهی آن مانند زعفران ممتاز بالا می باشد.یکی از مزیت های زعفران دختر پیچ این است که قیمتش به نسبت زعفران های دیگر پایین می باشد.

تضمین خرید زعفران از کشاورز

همانطور که می دانید برای تشخیص زعفران نیاز به تجربه بالایی است که جنس خوب و خراب را جدا کنید بهترین راه برای تشخیص زعفران اصل این است که شما زعفران را از نزدیک دیده باشید ولی وقتی حجم سفارشات بالا می شود و مشتری قصد خرید حضوری ندارد باید چیکار کرد؟ما در مجموعه زعفران مهتو این مشکل را برای مشتریان حل کرده ایم و همراه زعفران برگه آزمایش آنرا نیز ارسال می کنیم تا از نظر کیفیت خیالشان راحت شود.

خرید زعفران صادراتی و کیلویی از کشاورز

اکثر کشاورزان که در حجم بالا کاشت زعفران انجام می دهند تولید کننده زعفران صادراتی هم می باشند زیرا از دستگاه های خشک کن زعفران استفاده می کنند تا محصولاتشان سریعتر خشک شود و از نظر آزمایشگاه به درجه صادرات برسد.خرید کیلویی زعفران بسیار برای مشتریانی که تازه می خواهند در کار زعفران فعالیت کنند دشوار است زیرا به راحتی اعتماد نکنند ولی در مجموعه زعفران مهتو این امکان را به مشتریان داده ایم که اگر از جنس راضی نبودن می توانند آن را مرجوع کنند.

زعفران تولیدی کشاورز

شاید این سوال برای همه شما بوجود آمده باشه که آیا زعفرانی که خریداری می کنیم واقعا از دست کشاورز است؟یا اینکه از کجا باید زعفران اصیل و مستقیم از کشاورز تهیه کنیم؟

باید در جواب این سوالات به شما بگویم که تمامی زعفران هایی که شما استفاده می کنید تولیدی کشاورز است اما وجود شرکت هایی که به دنبال سود بیشتر از زعفران هستندباعث می شود تقلب در زعفران کننده و برای کشاورز هم بد می شود.برای خرید زعفران خوب و اصیل می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید زیرا زعفرانی که ما در فروشگاهمان بفروش می رسانیم بهترین زعفران بوده و مستقیم از کشاورز خریداری می شود لازم به ذکر است فروشگاه زعفران مهتو خود تولید کننده زعفران بوده و سعی دارد رضایت مشتری را به خود جلب کند.

شما با خرید عمده زعفران از فروشگاه ما می‌توانید از تخفیف قیمت فروش زعفران نیز بهره مند شوید.

فروشگاه ما برای تامین زعفران در مقادیر عمده اقدام به خرید زعفران از کشاورزان بومی خراسان نموده و زعفران اصل و خالص را پس از انجام مراحل فرآوری با حفظ کیفیت اولیه؛ مستقیما به دست مصرف کنندگان سراسر کشور می رساند.

برای خرید زعفران فله از کشاورز می توانید با ما تماس بگیرید.

۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
۲ دیدگاه
  • سارا ضیایی ۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۲ ق٫ظ

    سلام الان ما زعفرانی هم که خریداری میکنیم مستقیم از دست کشاورز هستش؟

    • مدیر فروشگاه ۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۹:۰۲ ب٫ظ

      سلام و احترام
      بله شما میتوانید یک مقدار خریداری نمایید تا از کیفیت زعفران متوجه بشوید که زعفران اصیل می باشد یا نه.زعفرانی که از کشاورز خریداری می شود بسیار قدرت رنگ بالا و دارای قلم درشت می باشد.

ارسال دیدگاه