خرید زعفران کیلویی و فله ممتاز اصل قاینات

saffron-sargool
۴.۴/۵ - (۲۱ امتیاز)

از کجا میتوان زعفران کیلویی را با کیفیت بالا و به صورت ۱۰۰% اصل و خالص خریداری نمود؟

قیمت خرید زعفران کیلویی اصل قاینات چقدر است؟

قیمت یک کیلو زعفران نگین چقدر است؟

قیمت ۱ کیلو زعفران امروز در مشهد چقدر است؟

صادرات زعفران بصورت کیلویی چگونه است؟

۱ کیلو زعفران معادل چند مثقال و چند گرم زعفران است؟

saffron-negin

زعفران کیلویی با کیفیت ۱۰۰% اصل و خالص

قیمت زعفزان کیلویی ۳۷.۵۰۰.۰۰۰ برای زعفران سرگل ممتاز و قیمت هر کیلو زعفران نگین ۳۸.۰۰۰.۰۰۰ تا ۴۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

اگر به دنبال خرید زعفران کیلویی هستید و می خواهید به صورت عمده زعفران اعلا و اصل را خریداری کنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی مزارع زعفران در سرایان، برای تهیه هر کیلو زعفران دسته (دختر پیچ) خشک شده به بیش از ۱۵۰ کیلوگرم گل زعفران که معادل ۲۳۰ هزار گل زعفران است، نیاز است. حدود ۱۱۰ کیلوگرم پیاز زعفران در مساحتی حدود ۳۵۰ متر‌مربع کاشته می‌ شود که به حدود ۴ هزار متر مکعب آب و دو و نیم تن کود نیاز دارد.

به این آمار اگر هزینه ۳۰۰ کارگر روز در سال را هم اضافه کنید، تنها به بخشی از هزینه‌ های تمام شده یک کیلو زعفران پی خواهید برد.

قیمت خرید زعفران کیلویی اصل قاینات

پس از تولید زعفران فرایندهای زیادی روی آن انجام میشود تا نهایتا انواع زعفران (نگین، سرگل و پوشال) به دست آید.

برای خشک کردن زعفران و بسته بندی زعفران به دانش و تجربه کافی نیاز است تا کیفیت زعفران در طی مراحل تولید تا عرضه به بازار، حفظ گردد.

حتماً می‌ پرسید با وجود این شرایط از کجا می توان اقدام به خرید زعفران درجه یک و اصل نمود؟

برای خرید زعفران اصل می‌ توانید مرغوبترین زعفران کشور را از مرکز اصلی تولید زعفران تهیه کنید. بازار خرید و فروش زعفران گستردگی زیادی دارد. مراکزی که در زمینه تولید زعفران فعالیت می کنند و یا در مناطقی از کشور که جزوء عمده ترین مراکز تولید زعفران هستند، اسقرار دارند، می توانند زعفران را به صورت عمده و کیلویی عرضه کنند.

قیمت یک کیلو زعفران نگین

شرکت های مختلفی در ایران هستند که زعفران را بصورت کلی و جزئی وارد بازار می کنند و با نام و برند های مختلف به بازار عرضه می شود ولی اکثر این شرکت ها خود تولید کننده یا کشاورز زعفران نیستند و زعفران را فقط از کشاورزان خریداری می کنند و وقتی مشتریان آنها درخواست خرید کیلویی زعفران را از آنها می دهند مجبور هستند از کشاورزان زعفران را بصورت عمده خریداری نمایند.اما زعفران نگین جزء حد وسط نوع زعفران می باشد که از قیمت خوب و مناسبی برخوردار است قیمت زعفران نگین در بازار مختلف هستند ولی باید به کیفیت زعفران نگین آن منطقه نیز توجه کرد بعضی از فروشندگان با استفاده از ناآگاهی مشتریان خودشان نوع زعفران دیگری را با نام نگین به آن ها می فروشند که قیمتی هم که داده اند را پایین تر از رقبا اعلام کنند.

قیمت فروش ۱کیلو زعفران امروز در مشهد

بازار زعفران مشهد امروزه از تعداد عظیمی مشتری برخوردار است که بصورت نقدی و غیر نقدی زعفران خود را خریداری می کنند و قیمت ثابتی در این بازار ها وجود ندارد زیرا بدلیل رقابت در این بازار هر فروشنده یک قیمت را برای زعفران خود در نظر گرفته است تا بتواند مشتری را با قیمت پایین تر جذب خود کند اما قیمت پایین زعفران دلیل بر با کیفیت بودن زعفران نمی شود زیرا احتمال می دهد زعفران ها از نقاط مختلف کشور خریداری شده اند و کیفیت ها مثل هم نیستند.تنها زعفرانی که در بازار مشهد حرف اول را می زند زعفران اصل قاینات(سرایان) بوده است که از پایتخت طلای سرخ یعنی خراسان جنوبی برداشت شده است و قیمت نسبتا بالایی دارد.

صادرات کیلویی زعفران

امروزه صادرات زعفران بصورت های مختلفی انجام می شود که دلالان در این کار بسیار سوء استفاده کرده اند و زعفران را بصورت قاچاق و به قیمت بسیار بالا بفروش می رسانند.ولی راه های قانونی این کار فقط از طریق گمرک انجام می شود که محصول ارسالی باید دارای کارت بهداشت و آزمایشات باشد و طی مراحل قانونی و اداری زعفران به خارج از کشور ارسال می کنند.

مزایای صادرات قانونی زعفران بصورت کیلویی

  • سود آوری برای کشاورز
  • ارزآوری برای کشور
  • جلوگیری از سوءاستفاده های دلالان
  • جذب مشتری خارجی با ارائه جنس مرغوب و ارگانیک

وزن ۱ کیلو زعفران به مثقال و گرم

اگر بخواهیم زعفران را به مثقال و گرم تبدیل کنیم باید بگوییم یک کیلو زعفران معادل ۲۱۷ مثقال و شامل ۱۰۰۰ گرم می باشد یعنی اگر قیمت زعفران را به گرم به شما دادن بطور مثال گرمی ۱۰ هزار تومن برای اینکه متوجه بشید قیمت یک مثقال چقدر است باید ۱۰ را ضربدر ۴.۶ کنید تا قیمت آن بدست آید و اگر در خانه ترازوی گرمی دارید و میخواهید وزن گرم را به مثقال تبدیل کنید باید گرم را ضربدر ۲۱۷ مثقال کنید تا وزن آن بدستتان آید.

فروشگاه زعفران مهتو واقع در استان خراسان جنوبی شهرستان سرایان به صورت صد درصد خالص و اصل به سراسر کشور عرضه می‌ کند.

از آنجا که این فروشگاه در مرکز تولید زعفران قرار داشته و خود نیز در زمینه کاشت و تولید زعفران تجربه چندین ساله دارد، مفتخر است انواع زعفران (نگین، سرگل، پوشال و…) را به صورت کلی و عمده با قیمت پایه تولید عرضه نماید.

برای آگاهی از قیمت زعفران کیلویی می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس۰۹۱۵۲۰۳۵۰۶۸
شماره تماس۲۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵
آیدی تلگرامmaahto_ir
آیدی اینستاگرامmaahto_saffron
مدیریتامیررضا سُهی

قیمت خرید زعفران کیلویی اصل قاینات چقدر است؟

پس از تولید زعفران فرایندهای زیادی روی آن انجام میشود تا نهایتا انواع زعفران (نگین، سرگل و پوشال) به دست آید. برای خشک کردن زعفران و بسته بندی زعفران به دانش و تجربه کافی نیاز است تا کیفیت زعفران در طی مراحل تولید تا عرضه به بازار، حفظ گردد.

قیمت یک کیلو زعفران نگین چقدر است؟

قیمت زعفزان کیلویی ۱۰.۵۰۰.۰۰۰ برای زعفران سرگل ممتاز و قیمت هر کیلو زعفران نگین ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ می باشد.

قیمت ۱ کیلو زعفران امروز در مشهد چقدر است؟

بازار زعفران مشهد امروزه از تعداد عظیمی مشتری برخوردار است که بصورت نقدی و غیر نقدی زعفران خود را خریداری می کنند و قیمت ثابتی در این بازار ها وجود ندارد زیرا بدلیل رقابت در این بازار هر فروشنده یک قیمت را برای زعفران خود در نظر گرفته است

۱ کیلو زعفران معادل چند مثقال و چند گرم زعفران است؟

اگر بخواهیم زعفران را به مثقال و گرم تبدیل کنیم باید بگوییم یک کیلو زعفران معادل ۲۱۷ مثقال و شامل ۱۰۰۰ گرم می باشد

صادرات زعفران بصورت کیلویی چگونه است؟

امروزه صادرات زعفران بصورت های مختلفی انجام می شود که دلالان در این کار بسیار سوء استفاده کرده اند و زعفران را بصورت قاچاق و به قیمت بسیار بالا بفروش می رسانند.

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
۱۷ دیدگاه
    • Mobin arabi ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲:۱۵ ب٫ظ

      سلام خسته نباشید
      می‌خوام یه انتقادی بکنم از شما که داخل واتساپ وقتی سفارش می‌خوام بدم خیلی دیر جواب میدین با همون حال که شما رو آنلاین نشون میده خواهشاً از حالا به بعد سریعتر جواب مشتری رو بدین شاید یکی عجله داشته باشه در سفارش.
      سپاسگزارم ❤️

      • مدیر فروشگاه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۸:۱۵ ب٫ظ

        سلام و احترام
        حجم پیام های واتساپ بالاست اگر در خرید عجله دارید فقط تماس بگیرید تا سریعتر پاسخ شما را بدهیم.

  • سعیده ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۸:۴۴ ق٫ظ

    سلام اول از همه تشکر میکنم بابت جنس های مرغوب شما واقعا راضی بودم از کیفیت محصولات شما و یک تشکر ویژه دارم از آقای سهی که زحمت فراوان کشیدن و با صبر و حوصله پاسخگو هستند.

  • بهنام ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    سلام خدمت جناب آقای سهی عزیز
    بنده خواستم یه تشکر ویژه از شما داشته باشم درمورد کیفیت خوب زعفرانتون اول خواستم محصول بدستم برسه بعد برای شما نظر ثبت کنم واقعا از صبر و حوصله شما کمال تشکر رو دارم و از همه مهمتر محصول به موقع بدستم رسید انشاالله که بتونیم با هم همکاری داشته باشیم🤲
    بهنام عبدالملکی از آنکارا

    • مدیر فروشگاه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۳:۵۲ ب٫ظ

      سلام و احترام
      باعث افتخار است که همکاری مثل شما رو داشته باشیم.

  • نسرین رمضان زاده ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱:۳۸ ب٫ظ

    سلام خسته نباشید
    من اول شک داشتم که فیلم و عکسی که برام فرستادن حتما با خود جنس فرق خواهد داشت ولی جنس بدستم رسید واقعااااا مثل خود فیلم بود تشکر ویژه دارم از شما انشاالله که خدا به کسب و کار شما برکت بده🙂

    • مدیر فروشگاه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۳:۵۴ ب٫ظ

      سلام و احترام
      ازین که از محصولات ما راضی هستید بسیار خوشحالیم.

ارسال دیدگاه