فروش زعفران با کیفیت بالا و قیمت مناسب

selling-saffron
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

راهنمای فروش زعفران با کیفیت بالا و قیمت مناسب

زعفران یکی از ادویه‌های پرطرفدار و اما گران قیمت در ایران است که زمان کاشت و برداشت خاصی دارد و در انواع مختلف به بازار عرضه می گردد. گل زعفران از گیاهی از دسته زنبقیان محسوب می شود و با کاشت پیاز آن رشد کرده و گل می دهد. اساس تولید این ادویه خوش رنگ و بو کلاله‌های قرمز رنگ وسط گل‌های بنفش این گیاه است. با آنکه کشورهای دیگر نیز زعفران تولید و صادر می کنند؛ ولی سهم ایران از فروش زعفران در بازارهای جهانی بیشتر است.

آشنایی با انواع زعفران

فاکتورهای مختلفی نظیر روش های برداشت و جداسازی، شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که زعفران کشت می شود و نوع پیازچه می تواند روی کیفیت و قیمت فروش زعفران تاثیرگذار باشد. بر اساس کیفیت زعفران فروشی به چند دسته خاص تقسیم می‌شود که سطح کیفی و قیمت متفاوتی دارند.

  • زعفران سرگل: در این نوع جداسازی برای افزایش رنگ دهی زعفران، قسمت های زرد و سفید رنگ از کلاله جدا می شود.
  • پودر زعفران: بخش های مختلف گل زعفران آسیاب می شود تا پودر زعفران به دست آید. در سایت فروش زعفران می توانید همه نوع از این محصول را خریداری کنید.
  • زعفران پوشال: در این نوع زعفران، بخش زرد رنگ گیاه از کلاله قرمز رنگ جدا نمی شود.
  • گل زعفران: گلبرگ های بنفش رنگ زعفران نیز خواص دارویی دارد و به عنوان دمنوش استفاده می شود.
  • زعفران نگین: قیمت فروش زعفران نگین گران تر از انواع زعفرانی است که تا کنون با آن ها آشنا شدیم؛ زیرا رشته های این زعفران بدون فر و خمیدگی بوده و از هم جدا هستند.
  • زعفران سوپر نگین: تفاوت زعفران سوپر نگین نسبت به نگین معمولی وجود ترکیبات شیمیایی متفاوت و با خاصیت رنگ دهی و عطر بیشتر است.
  • ریشه زعفران: قسمت انتهایی گیاه زعفران که ریشه یا خامه نامیده می شود به رنگ زرد یا سفید است و به عنوان ادویه زعفران به فروش می رسد.
  • زعفران دسته: در این نوع زعفران کلاله های قرمز رنگ کنار هم قرار داده شده و خشک می شوند.

برندهای معتبر فروش بهترین زعفران

برندهای معتبر و فراوانی در ایران اقدام به تولید و بسته بندی و فروش زعفران کرده اند که هر یک با توجه به نوع بسته بندی و نوع زعفران، زعفران فروشی را با کیفیت و قیمت متفاوتی به بازار عرضه می کنند. بیشتر برندهای عرضه کنند زعفران اقدام به راه اندازی سایت فروش زعفران کرده اند و از این طریق به سود قابل توجهی نیز دست می یابند. برندهایی چون عباس زاده، گلیران، گلستان، قائنات،سرایان،سحرخیز، بهرامن از جمله تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر در ایران هستند.

البته فروش بهترین زعفران تنها در داخل ایران انجام نمی شود و مقداری زیادی از این محصول به شکل های مختلف به سایر کشورها صادر می گردد. برای صادر کردن زعفران، آن را در بسته بندی های متنوعی مثل پلی کریستال، پاکتی و خاتم قرار می دهند تا هم این محصول سالم به کشور مقصد و دست مصرف کننده خارجی برسد و هم اینکه به عنوان یک برند با کیفیت در دنیا شناخته شود.

saffron-packing

قیمت عمده فروش زعفران

قیمت زعفران فروشی براساس نوع بسته‌بندی، منطق محل کشت و کیفیت محصول تعیین می شود؛ برای مثل زعفرانی که در مناطق سردسیر کاشت می شود نسبت به زعفرانی که در نواحی گرم تر کشت شده کیفیت بیشتری دارد. البته باید در نظر داشت که خرید این محصول از سایت فروش زعفران با قیمت بالا تاییدکننده کیفیت خوب آن نبوده و باید در خریدهای آنلاین دقت لازم را داشت و از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر زعفران خریداری نمایید.

جمع بندی

زعفران از محصولات زراعی ارزشمند و گران قیمت در ایران است که بهترین محیط کشت آن در مناطق خشک و کم آب و گرمسیر مثل استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، فارس و یزد است. همچنین این گیاه مقاومت بالایی در برابر کم آبی و شوری خاک دارد. امروزه خرید و فروش بهترین زعفران با قیمت مناسب و کیفیت بالا به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه