قیمت بروز زعفران در دبی چقدر است؟(آپدیت۲۰۲۳)

Price of saffron day in Dubai
۳.۷/۵ - (۶ امتیاز)

کشور دبی یکی از مراکز بزرگ خرید زعفران می باشد که سالانه چند تن زعفران بصورت فله و بسته بندی وارد این کشور می شود بهترین مدل زعفران که در این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است زعفران نگین و سوپر نگین می باشد.در این مقاله قصد داریم عرضه و تقاضای زعفران در دبی را برای شما شرح دهیم.

وجود زعفران تقلبی در بازار دبی

با توجه به وجود زعفران تقلبی و سوء استفاده دلالان از این محصول بازار های کشورهای مختلف از قبیل دبی از زعفران ارزان قیمت و تقلبی پر شده است و مردم با ناآگاهی آن زعفران را خریداری می کنند و در واقع باید گفت کلاه سرشان می رود.زعفران اصیل و ارگانیک باید دارای عطر و بوی حیرت آوری باشد و سریع رنگ پس ندهد یعنی شما چند رشته از زعفران را اگر داخل آب جوش بیاندازید نباید سریع رنگ پس دهد بلکه آرام آرام رنگ زعفران بالا می آید.

بهترین زعفران برای صادرات به دبی چیست؟

زعفران مدل های مختلفی دارد گرچه زعفران ایران از بهترین و باورنکردنی ترین زعفران در جهان است اما از درجه های مختلفی برخوردار است.معمولا افرادی که در دبی زندگی می کنند زعفران را در نوع بسته بندی شکیل خریداری می کنند که این کار کاملا غلط است.ما در فروشگاه زعفران مهتو بهترین نوع زعفران را در درجه های مختلف به مشتریان عرضه می کنیم برای صادرات زعفران به دبی هم از زعفران نگین پرسی صادراتی و سوپر نگین استفاده می شود که در ظروف بسته بندی خاتم و آذین برای مشتریان ارسال می شود.

انواع زعفران

زعفران نگین پرسی صادراتی چیست؟

زعفران نگین پرسی را با استفاده از دستگاه های خشک کن زعفران خشک و فرآوری می کنند.زعفران نگین کاملا یک دست بوده و از نظر درشتی قلم و عطر و بو فوق العاده می باشد. کیفیت بالای زعفران فله ای نگین درجه یک صادراتی سرایان باعث شده است که بیشتر افرادی که در کار فروش زعفران هستند، به دنبال آن باشند و آن را برای مشتریان خود ارسال کنند.

saffron-negin

زعفران سوپرنگین صادراتی چیست؟

زعفران سوپر نگین یکی از گران ترین زعفران می باشد که تهیه آن بسیار زمان بر بوده و نیاز به حساسیت بالایی در خشک کردن و بسته بندی دارد معمولا این نوع زعفران خریداران خاص خود را دارد و هرکسی این نوع زعفران را خریداری نمی کنند.

saffron-super-negin

نمودار قیمت زعفران در دبی

قیمت زعفران استاتیک نیست و مثل قیمت طلا با نوساناتی روبرو است.نوسان قیمت زعفران به دلیل عوامل مختلفی از جمله تولید جهانی،تقاضای محلی و غیره اتفاق می افتد و همین موجب می شود ما نتوانیم قیمت ثابت را به شما ارائه کنیم.فروشگاه زعفران مهتو قیمت زعفران در دبی را در تاریخ ۹۸/۱۱/۱۳ برای شما در سایت ارائه کرده است.

قیمت زعفران در بازار دبی بصورت فله(کیلویی)

  • نگین پرسی صادراتی: ۹۰ میلیون تومان
  • سوپر نگین صادراتی: ۹۵ میلیون تومان

قیمت زعفران در بازار دبی بصورت بسته بندی(مثقالی)

  • بسته بندی خاتم نگین صادراتی:۵۰۰.۰۰۰تومان
  • بسته بندی آذین نگین صادراتی: ۴۹۰.۰۰۰ تومان
  • بسته بندی خاتم سوپر نگین:۶۵۰.۰۰۰ تومان
  • بسته بندی آذین سوپرنگین: ۷۰۰.۰۰۰ تومان

ارسال محصول چگونه است؟

  • هزینه تشریفات و حمل و نقل بر عهده خریدار می باشد.
  • محصول از طریق گمرک و بصورت کاملا قانونی ارسال می شود.
  • تمامی محصولات ارسالی بیمه شده است.
  • در صورت تمایل مشتری می توانیم محصول را در گمرک دبی ترخیص شده تحویلشان دهیم.
مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
۳ دیدگاه
ارسال دیدگاه