قیمت روز زعفران خشک اعلا در مشهد

قیمت روز زعفران خشک اعلا در مشهد1
Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

قیمت روز زعفران خشک اعلا در مشهد

قیمت به روز زعفران در مشهد چقدر است؟

قیمت یک مثقال زعفران اعلا در بازار چگونه اعلام می شود؟

از کجا می توان زعفران سرگل اعلا را با قیمت مناسب خریداری کرد؟

قیمت هر گرم زعفران خشک چگونه تعیین می شود؟

قیمت روز زعفران خشک اعلا در مشهد

قیمت یک مثقال زعفران امروز:

قیمت زعفران به دلیل عرضه کم زعفران در بازار، بالا رفته و زعفران سرگل و نگین اعلا با افزایش قیمت روبرو شده است.

قیمت زعفران بر اساس نوع جنس و درشتی و تمیزی قلم تعیین می شود. هر چه زعفران تمیزتر و درشتر باشد، قیمت آن بالاتر از دیگر نوع ها و درجه های زعفران است. در بازار مشهد هم قیمت بر اساس همین مواردی که در بالا ذکر شد تعیین می شود.

فروشگاه زعفران مهتو با بهره گیری از تجارب ارزشمند کشاورزان منطقه و کارشناسان حوزه زعفران توانسته است، محصولات خود را با درجه کیفیت اعلا به خریداران عرضه کند.

خرید زعفران از کشاورزان منطقه سبب شده زعفران با کیفیت بالا و بدون هیچ گونه افزایش قیمتی به دست هم وطنان سراسر کشور برسد.

خرید زعفران درجه یک:

انواع زعفران دسته، پوشال، نگین و سرگل در وزن‌ های گرمی و مثقالی در ظروف مختلف مثل خاتم، آذین، گوهر و پاکتی بسته بندی شده و با کیفیت بالا عرضه می‌ شود.

برای آگاهی از قیمت روز زعفران امسالی، کافیست به سایت فروشگاه زعفران مهتو مراجعه کنید. در سایت توضیحاتی در مورد هر یک از انواع زعفران ارائه شده است. بعلاوه تصویر انواع زعفران نگین، پوشال، سرگل، نرمه و سفیدی برای اطلاعات بیشتر گذاشته شده و در کنار هر محصول، قیمت به روز شده زعفران قید شده است.

شما هم وطن عزیز برای خرید زعفران درجه یک امسالی اعلا می توانید، با ورود به سایت، اطلاعات جامعی در مورد انواع زعفران ،قیمت به روز زعفران و… دسترسی پیدا کنید و زعفران امسالی با درجه کیفیت بالا را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

دسترسی آسان به زعفران باکیفیت منطقه سرایان در فروشگاه ما، سبب شده، بتوانیم انواع زعفران سرگل ممتاز و نگین اعلا سرایان را با کیفیتی بی نظیر و غیر قابل مقایسه با سایر برندها و با قیمت بسیار مناسب به سراسر ایران ارسال نماییم.

برای خرید زعفران با واحد فروش تماس بگیرید.

۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه