قیمت زعفران در ایران چقدر است؟

قیمت-خرید-زعفران-ایران
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

قیمت زعفران در بازار ایران به چه عواملی بستگی دارد؟

چرا باید زعفران تازه یا زعفران همان سال را استفاده کنیم؟

از کجا زعفران را تازه خریداری نماییم؟

قیمت زعفران در بازار ایران

قیمت زعفران با عوامل مختلفی سنجیده می شود زیرا مهم است بدانید که اگه زعفران همان سال را خریداری نمایید قیمت آن به نسبت زعفران پارسالی بالا خواهد بود.قیمت زعفران در کشور های دیگر قیمت های مختلفی دارد زیرا کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان زعفران می باشد که در سال چند هزار تن زعفران را به کشور هایی مانند اسپانیا،ترکیه،قطر و تمامی کشور های اروپایی و عربی صادر می کند.که این موجب ارز آوری خوبی برای ما است.

قیمت زعفران در ایران

زعفران تازه یا امسالی مصرف کنید!!

گیاه زعفران سرشار از خواص درمانیه. حتی توی طب سنتی به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گیره. اما این طلای سرخ دو تا خاصیت داره که خیلی مهم هستن؛ زعفران به دلیل متعادل کردن دو هورمون سرتونین و دوپامین شادی آوره و به خاطر داشتن آنتی اکسیدان، ضد سرطانه!
وقتی زعفران تازه استفاده می‌کنیم، ترکیبات اصلی زعفران از جمله کروسین (عامل رنگ زعفران) و پیکروکروسین (عامل طعم زعفران) توی بالاترین میزان اثرگذاری خودشونن. به این معنی که قدرت رنگدهی زعفران، طعم زعفران و خواص مختلف اون، همگی توی بالاترین سطح خودشون قرار دارن.

تفاوت زعفران تازه با زعفران غیر تازه در چیست؟

اگرچه زعفران از زمان برداشت تا ۲ سال بعد خواص خودش رو حفظ می کنه و قابل استفاده‌ست، اما این نکته رو باید در نظر بگیریم که با گذشت زمان، کیفیت زعفران افت پیدا می‌کنه.
با گذشت زمان مواد تشکیل دهنده زعفران واکنش میدن و باعث افزایش عطر و بو میشه
.

مزایای زعفران تازه:
  • عطر و بوی بالا
  • عیار و رنگدهی بالا
  • عدم وجود هرگونه موریانه یا حشرات در آن

خرید اینترنتی زعفران از فروشگاه های معتبر

فروشگاه زعفران مهتو زعفرانی که به مشتریان خود ارائه می کند زعفران همان سال می باشد و قیمت های تمامی محصولات مستقیمم از دست کشاورز می باشد و تمامی محصولات تهیه شده از زعفران مزارع خراسان جنوبی و با کیفیت بسیار عالی می‌باشد. این فروشگاه چون در مرکز تولید زعفران قرار دارد؛ همواره زعفران امسالی و تازه را به مشتریان عرضه می کند. این امر سبب شده زعفران بسیار خوشرنگ بوده و بالاترین قدرت رنگ دهی را داشته باشد.

خرید زعفران در ایران

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
بدون دیدگاه
ارسال دیدگاه