قیمت فروش گرمی و مثقالی زعفران در تهران

saffron-tehran
۵/۵ - (۳ امتیاز)

قیمت زعفران گرمی چند است؟

آیا قیمت یک گرم زعفران نگین با قیمت یک گرم زعفران سرگل متفاوت است؟

چرا قیمت خرید زعفران در بازارهای مختلف متفاوت است؟

قیمت فروش زعفران در تهران چقدر است؟

چگونه زعفران را در تهران خریداری نماییم؟

قیمت زعفران بصورت گرمی

قیمت هر گرم زعفران به چه عواملی بستگی دارد که باعث شده قیمت خرید زعفران در مراکز فروش زعفران متفاوت باشد؟ زعفران بر خلاف سایر محصولات کشاورزی از ثبات نرخ پایین و نوسان قیمتی بالایی برخوردار است.

تشخیص انواع زعفران و همچنین درجه کیفیت زعفران برای افرادی که تجربه کافی در این زمینه ندارند کمی دشوار است به همین جهت مقایسه قیمت زعفران و قضاوت در مورد قیمت واقعی آن، نیازمند ارزیابی تمام عوامل تاثیر گذار در آن می‌باشد.
مثال معروف «هیچ گرانی و ارزانی بدون دلیل نیست» در مورد زعفران هم مصداق دارد.

بنابراین چنانچه قصد خرید زعفران گرمی یا مثقالی یا کیلویی را دارید، بهتر است قبل از مقایسه قیمت زعفران ابتدا ملاک های خودمان را در مورد کیفیت زعفران تعیین کرده تا بتوانیم دلیل ارزان یا گران بودن زعفران را توجیه نماییم.

فروش زعفران در تهران

تهران جزء شهرهایی است که تمام زعفران های ایران را به آنجا برده و برای صادرات به خارج از کشور ارسال می کنند مردم تهران بدلیل مصرف بالای زعفران حجم عظیمی از مصرف کنندگان زعفران در کشور را به خود اختصاص داده اند ولی خرید زعفران در تهران چگونه است؟زعفرانی که آنها برای مصارف خانگی خریداری می کنند بصورت گرمی و مثقالی بوده است که بیشتر بسته بندی های آن پاکتی می باشد.در زیر قیمت انواع زعفران در تهران را برای شما می گذاریم:

  • زعفران سرگل درجه یک مثقالی ۵۵هزا تومان-گرمی ۱۱هزار تومان
  • زعفران نگین درجه یک مثقالی ۶۰هزار تومان-گرمی ۱۳ هزار تومان
  • زعفران سوپر نگین صادراتی مثقالی ۷۰هزار تومان-گرمی ۱۵ هزار تومان

قیمت زعفران یک گرمی سرایان و قائنات در سال۹۹

قیمت یک گرم زعفران بسته به نوع زعفران و درجه کیفیت آن متفاوت است. با شناخت انواع زعفران می توانید به راحتی به تفاوت بین انواع زعفران (سرگل، نگین، پوشال، دسته) پی ببرید و متوجه شوید که چرا قیمت زعفران نگین از قیمت زعفران سرگل بالاتر است.

خرید زعفران در تهران

در سایت فروشگاه زعفران مهتو مطالب آموزشی مفیدی در این رابطه ارائه شده است.

کیفیت زعفران، عامل دیگر تعیین کننده قیمت زعفران است. هر چقدر کیفیت زعفران بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.

فروشگاه زعفران مهتو مفتخر است انواع زعفران را با بالاترین کیفیت ممکن عرضه کرده و در طول سالها فعالیت خود رضایت مشتریان را کسب نماید.

از آنجا که قیمت خرید و فروش زعفران ثابت نیست و روزانه تغییر می کند، برای اطلاع از قیمت به روز زعفران و قیمت زعفران گرمی می توانید روند تغییر قیمت ها را از سایت فروشگاه پیگیری نمایید.

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
بدون دیدگاه
ارسال دیدگاه