۴مقایسه زعفران قاینات با سرایان در سال ۹۹

مزرعه زعفران1
۴.۹/۵ - (۳۵ امتیاز)

زعفران سرایان مرغوب است یا قاینات؟

چرا بهترین برند زعفران قاینات است؟

بهترین زعفران سرایان را از کجا تهیه کنیم؟

قیمت فروش مثقالی زعفران قاینات و سرایان اصل چقدر است؟

سرایان در مقایسه با قاینات خیلی از مزیت هارا دارا می باشد که در تولید زعفران رتبه یک جهان را به خود اختصاص داده است.

خاک حاصلخیز آب کافی در منطقه سرایان موجب کاشت بهترین نوع زعفران شده و کیفیت آنرا بالا میبرد.کیفیت رنگدهی بالای زعفران در آزمایشگاه مشخص می شود.

مزرعه زعفران

شاید براتون سوال باشه که همه ی زعفران ها شبیه هم هستن و کیفیتش هم فرقی باهم ندارد پس چرا میگن که زعفران با هم فرق میکند؟

در جواب شما باید بگم درست زعفران در همه مناطق کاشت می شود و معمولا در حالتی که ما باهم داریم میبینیم که هیچ فرقی با هم ندارد و همش قرمز رنگ هستند.کیفیت زعفران زمانی مشخص می شود که شما از آن استفاده کنید و تنها چیزی که کیفیت زعفران را تعیین می کند عیار آن است که در آزمایشگاه عیارش تعیین می شود.

با این همه تفاسیر پس چرا زعفران قاینات برند جهانی شده؟

در زمانهای قدیم زعفرانی که مردم در سرایان کاشت می کردند برای فروش به قاین می بردند زیرا در آن زمان سرایان همه آنها کشاورز بودند و حتی مغازه زعفران فروشی هم وجود نداشت.و یک علت آن این است که در آن زمان کارگرانی قاینی برای چیدن گل به سرایان میامدن و کاشت بیش از حد زعفران در منطقه سرایان باعث شد که خود سرایانی ها ضربه این کار را بخورد و همان زعفرانی که به اسم قاینات میفروختن زعفران سرایان بوده است و برندش به نام قاینات ثبت شد.

قیمت فروش مثقالی زعفران سرایان و قاینات اصل

همانطور که در مطالب بالا گفته شد زعفران قاینات و سرایان از بالاترین مرغوبیت بالایی برخوردار است که در این میان زعفران سرایان بهترین نوع زعفران در ایران می باشد که از نظر عطر و طعم و درشت بودن کلاله را دارا می باشد.اما در رابطه با قیمت زعفران باید گفت که با توجه به نوسانات قیمت زعفران نمی توان قیمت همیشگی را پیش بینی کرد اما فروشگاه زعفران مهتو برای کسانی که می خواهند زعفران را بصورت مثقالی خریداری کنند قیمت یکسانی را تعیین نموده است که با یک نوع بسته بندی بفروش می رسد.

  • زعفران سرگل درجه یک:۵۵۰۰۰ تومان
  • زعفران نگین پرسی صادراتی:۶۰۰۰۰ تومان
  • زعفران سوپرنگین صادراتی:۷۰۰۰۰ تومان

کلیه بسته بندی های این محصولات بصورت خاتم فلزی می باشد که از خورد شدن هنگام جا به جایی محصول جلوگیری می کند.

شما میتوانید برای خرید زعفران اصل سرایان به ما مراجعه کنید تا مرغوب ترین و اصیل ترین زعفران را به شما ارائه دهیم.تا به نحواحسنت از آن استفاده کنید.

برای خرید زعفران به فروشگاه یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
۱۴ دیدگاه
ارسال دیدگاه