نمایندگی زعفران اصیل در ایران

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نمایندگی زعفران اصیل در ایران

چگونه می توان یک نمایندگی زعفران اصیل راه اندازی کرد؟

اصلی ترین نمایندگی زعفران اصیل در خراسان جنوبی کدام است؟

شرایط فروشگاه مهتو برای اخذ نمایندگی در سراسر  کشور چیست؟

زعفران اصیل ایرانی دارای عطر و بوی عالی ، قدرت رنگی بالا ، رنگ روشن می باشد و به راحتی از زعفران های دیگر و نمونه های تقلبی تشخیص داده میشود. این زعفران از فروش بسیار بالایی هم برخوردار است و مشتریان زیادی هم دارد.

نمایندگی زعفران اصیل

صادرات زعفران بصورت فله ای

زعفران یکی از محصولات صادراتی می باشد که می توان از بهترین محصول ارز آور کشور به آن گفت.این محصول در مناطق مختلف ایران کشت می شود که مهم ترین مناطق خراسان جنوبی می باشد.در بازارهای تجاری زعفران از جنبه‌های مختلف مورد تقسیم بندی قرار می‌گیرد.

زعفران را از مراکز معتبری خریداری نمایید

بیشتر افرادی که قصد خرید زعفران را دارند به دنبال نمایندگی فروش زعفران اصل هستند که بتوانند از آنجا با خیالی راحت تر و با ضمانت آن را دریافت کنند. شرایط نمایندگی را می توانید با شماره تماسی که در پایین همین مطلب قرار داده شده و از آن اطلاع یابید.

حتی می توانید زعفران را با قیمت بسیار مناسب تر تهیه کنید و چون زعفرانی که ارائه می شود از کیفیت بالا و سرقلم های درشت و خوبی برخوردار است، هنگام فروش آن اصلا به مشکل نمی خورید.

بیشتر بخوانید:قیمت گرمی زعفران سرگل اعلاء(خرید سرگل)

تمام سعی و تلاش بر این بوده که کیفیت این نوع زعفران ها بسیار بالا باشد تا در این بازار رقابتی سهم بیشتری از بازار را بگیرد، چون قبلا همه چیز تحت شرایطی کاملا آنلالیز شده و آزمایش ها نشان می دهد که این نوع زعفران از کیفیت بالا و قدرت رنگ دهی بسیار بالایی که بیشتر برای صادرات استفاده می کنند باشد.

فروشگاه مهتو آمادگی دارد، انواع زعفران اصیل ایرانی را، حتی همراه با مشاوره و قیمت بسیار مناسب عرضه کند.

برای ارائه اخذ نمایندگی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
۱ دیدگاه
ارسال دیدگاه