نمایندگی فروش زعفران در اصفهان

زعفران اصفهان1
۲/۵ - (۱ امتیاز)

نمایندگی فروش زعفران در اصفهان

قیمت زعفران در اصفهان چقدر است؟

زعفران داران اصفهان زعفران خودرا به چه کسانی می فروشند؟

آیا کشت زعفران در اصفهان معقول است یا خیر؟

زعفران اصفهان

گیاه زعفران از امتیازات ویژه ای مانند نیاز به آب کم و فصل برداشت مطلوب برخوردار است.
و همین امر باعث شده که زعفران در اصفهان با شرایط آب و هوایی این منطقه سازگار باشد و کشاورزان این منطقه بتوانند از این محصول گرانبها در زمین های کشاورزی خود کشت کرده و از این محصول برداشت خوبی داشته باشند.

زعفران گیاه ارزشمندی که از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار است و به این خاطر در دنیا به طلای سرخ معروف شده است.
زعفران کاران اصفهانی با مشکلاتی نیز نظیر برداشت گل زعفران ، فروش زعفران ، و مشکلاتی از قبیل شناخت کافی نداشتن در مورد این محصول گرانبها دست و پنجه نرم می کند.

زعفران کاران اصفهانی زعفران خود را به کشور های دیگر هم صادر می کنند تا بخش کوچکی از زعفران ایران را برای خود اختصاص دهند.

آیا کشت زعفران در اصفهان معقول است یا خیر؟

مدیر عامل کانون خبرگان کشاورزی اصفهان، پیشنهاد کشت زعفران در زمین‌های شرق اصفهان را یک سخن نامعقول و نسنجیده دانست و گفت: پیشنهادهای مختلفی مثل کاشت زعفران، گیاهان دارویی و نیشکر که به منظور اصلاح الگوی کشت به کشاورزان از سوی ارگان‌های مختلف از جمله اتاق بازرگانی و جهاد کشاورزی و … داده می‌شود، سنجیده نیست.

امینی ادامه داد: با این تفکر که کشاورز سواد دانشگاهی ندارد به دنبال ارائه الگوی کشت به آنها هستند اما غافل از اینکه تاکنون کشاورزان نشان داده‌اند که طی سال های بحران آب بهترین بهره‌وری راداشته اند و هیچ زمین زراعی نبوده که در این سال ها غیر فعال باشد به طوری که در زمان بحران آب توانستیم ۲۲۰ هزار تن گندم را به جهاد کشاورزی درحالی تحویل بدهیم که ۱۵۰ هزار تن آن تنها در زمین‌های کشاورزی شرق اصفهان به عمل آمد که کمتر از ۴۰ درصد آب در اختیار بوده است.

وی با بیان اینکه نمی‌شود با کاهش آب از کشاورزان خواست محصولاتی بکارند که آب کمتری بخواهد بلکه باید تمام میزان آبی که با مجوز و غیر مجوز از حقابه کشاورزان اصفهان گرفته اند را به آنها برگردانند، افزود: نمی توان تمام زمین‌های کشاورزی شرق اصفهان را زعفران کاشت چراکه محصولاتی که در حال حاضر کشت می‌شود با سنجیدن تمام شرایط موجود است.

نماینده زعفران اصفهان

نمایندگی صادرات زعفران همدان

زعفران اصفهان کیفیت بالایی در جهت صادرات دارد، و فروشگاه مهتو با علم به این قضیه نمایندگی صادرات زعفران فله در اصفهان را راه اندازی کرده، و شما به عنوان یک فعال زعفران اصفهان، می توانید جهت خرید و فروش با این مرکز همراه شوید.

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
بدون دیدگاه
ارسال دیدگاه