انواع بسته بندی زعفران صادراتی ایران

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

بی شک برای صادرات زعفران یا هدیه دادن (سوغات) باید زعفران را با بسته بندی جذاب و عالی در اختیار مشتری قرار داد، در این نوشته سعی نموده ایم به بررسی انواع بسته بندی های زعفران بپردازیم. زعفران های صادراتی  در انواع بسته بندی های فلزی خاتم، پلی کریستال و یا پاکتی ارائه می شوند هر کدارم از این بسته بندی ها دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه به شرح کامل آنها خواهیم پرداخت، بسته بندی هایی که در ادامه توضیح خواهند داده شد همگی معتبر می باشند مطمئن باشید زعفرانی سالم و با کیفیت را به عزیزتان هدیه داده اید. در چند سال گذشته بسته بندی های فلزی خاتم، حاکم بازار زعفران فروشان بودند، بسته های خاتم در انواع وزن های مورد تقاضا مشتریان در بازار موجودند از نیم گرم تا یک کیلو. همانطور که می دانید زعفران باید به دور از رطوبت در محفظه ای فلزی و یا شیشه ای نگهداری شود بسته فلزی خاتم گزینه مناسبی برای زعفران مرغوب می باشد همچنین طراحی خاص و ویژه آن سنت دیرین ایرانیان را به همگان گوشزد می کند پس می تواند بهترین انتخاب برای صادرات باشد، این بسته های مقاوم همچنین در برابر ضربه مقاومت می کنندبه طوری که زعفرانی سالم را تحویل شما می دهند. بسته های خاتم ممکن است گران به نظر برسند و مشتری را از خود دور نمایند اما توجه داشته باشید که مهتو با ارائه بسته بندی های مناسب قیمت های مناسبی را نیز برای بسته بندی در نظر میگیرد، با مهتو هیچ زمانی نگران هزینه بسته بندی و پک های زعفرانی نباشید.

انواع-بسته-بندی-زعفران

مزایا و معایب بسته بندی های پلی کریستال

ظروف پلی کریستال با انواع طرح های مختلف و جنس های مقاوم به تازگی حکومت بسته بندی را از بسته های فلزی خاتم گرفته و به خود اختصاص داده اند این ظرف های شیک بسیار مشتری پسند می باشند چراکه علاوه بر مقاومت در برابر ضربه، دیدن تمامی کلاله های زعفران را برای مشتریان آشکار می سازند این بسته بندی ها زعفران های نیم گرمی تا ۲۰ گرمی را می توانند در خود جای دهند با وجود مزایای بسیار ممکن است به نظر بعضی مشتری ها گران بیاید و معایبی نیز داشته باشد.

انواع-بسته-بندی-زعفران2

مزایا و معایب بسته بندی های پاکتی

بسته بندی های پاکتی معمولا دارای کاتالوگی برای معرفی برند زعفران می باشند، امروزه از این بسته بندی ها زیاد استفاده نمی شود، چرا که مقوا ها با اندک ضربه ای حالت اولیه خود را ازدست میدهند و ممکن است زعفران ها خرد شده و به تیکه های کوچکی تغییر شکل دهند. اما این مدل بسته بندی ها هزینه گران قیمتی را به دوش نمی کشند و معمولا از بسته بندی های دیگر به صرفه تر می باشند از این نوع بسته بندی در داحل کشور استفاده می شود.

انواع بسته بندی زعفران4

به تازگی روش های نوین دیگری برای بسته بندی وارد عرصه بازار زعفران شده اند بسته بندی های وکیوم چوبی یک نوع از این مدل بسته بندی ها به شمار می رود که هرکدام با جذبه خود مشتری را به خود جذب می کنند. فروشگاه اینترنتی مهتو با ارائه زعفران های نگین، سوپر نگین، دسته یا دخترپیچ و پوشال در انواع بسته بندی های فلزی، چوبی، کریستال و پاکتی در وزن های مختلف به استقبال مشتریان خود می رود، امیدواریم قیمت ها و بسته بندی های ما مورد توجه تان قرار گیرد.

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه