قیمت زعفران صادراتی چگونه است؟

Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

زعفران کشور ما ایران به دلیل ویژگیهای متمایزی که دارد به ۵۴ کشور صادر می شود.و به دلیل کیفیت بالایی که دارد از پر طرفدار ترین زعفران در کل کشور ها می باشد.

زعفران صادراتی ویژگیهای خاص خودرا دارد که در ادامه مطلب به توضیح آن می پردازیم:

در توضیح باید گفت گلهای زعفران پس از اینکه از مزارع چیده میشود به چندین روش کلاله های قرمزرنگ از سایر اجزاء گل جداسازی می‌ شود.

در یک روش کلاله به همراه تمام خامه (سفیدی) که در میان ساقه گل قرار دارد، جدا شده و به طور منظم روی هم چیده و خشک می‌ شود که به آن زعفران دسته یا دختر پیچ می گویند.

در روش دوم کلاله ها را به همراه مقدار بسیار کمی از خامه سفیدی زعفران( یک تا سه میلی‌متر )جدا می‌ کنند که به آن زعفران پوشال می گویند.

در روش سوم کلاله زعفران را بدون خامه از گل جدا کرده و خشک می‌ کنند که به آن زعفران نگین می‌ گویند.

درنتیجه زعفران ایران بر اساس میزان سفیدی موجود در محصول به انواع نگین، سرگل، پوشال و دسته تقسیم بندی می شود.

هر چقدر میزان سفیدی و خامه ی زعفران کمتر باشد، قدرت رنگ دهی زعفران بالاتر بوده و قیمت زعفران بیشتر خواهد بود. زعفرانی که برای صادرات به خارج خریداری میشود بایستی هم از نظر ظاهری و هم از نظر خواص شیمیایی دارای بالاترین درجه کیفیت باشد.

خرید زعفران از کشاورز

Price of exported saffron

فروشگاه زعفران مهتو تامین کننده و عرضه کننده انواع زعفران صادراتی درجه یک می باشد. ویژگیهای ظاهری انواع زعفران صادراتی در فروشگاه ما از این قرار است :

بنابراین زعفران صادراتی فروشگاه زعفران مهتو ظاهری زیبا و چشم نواز دارد. از نظر کیفیت نیز به دلیل اینکه تمام محصولات از زعفران اصل قائنات(سرایان) تهیه می‌ شوند و هیچ گونه ناخالصی نداشته و ۱۰۰% اصل می باشد؛ دارای بالاترین میزان قدرت رنگی و عطر و بو می‌ باشد.

قیمت زعفران صادراتی فروشگاه زعفران مهتو به دلیل اینکه خود از تولیدکنندگان زعفران هستیم و بین شما خریدار عزیز و تولید کننده زعفران هیچ واسطه دیگری وجود ندارد ؛ بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت هر کیلو زعفران صادراتی به تفکیک نوع زعفران در سایت ارائه شده است.برای اطلاع از قیمت زعفران کیلویی و قیمت امروز زعفران می توانید همین الان به سایت فروشکاه مراجعه کنید.

شماره تماس۰۹۱۵۲۰۳۵۰۶۸
شماره تماس۲۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵
آیدی تلگرامmaahto_ir
آیدی اینستاگرامmaahto_saffron
مدیریتامیررضا سُهی
مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه