ورود دلالان به بازار زعفران

Rate this [لطفا به مطلب ما امتیاز بدهید]

ورود دلالان به بازار زعفران

دلالان، سمی برای اقتصاد زعفران

کشور‌های هدف صادراتی زعفران حدود ۵۰ کشور است ، ایران بیش از ۲۰۰ تن زعفران صادر می‌کند، اما تعداد هدف‌های صادراتی بسیار محدود است.شیوه‌های نوین به کشاورزان زعفران در خراسان رضوی و جنوبی آموزش داده شده که مطابق با خواست و معیار‌های جهانی است این آموزش‌ها شامل کشت، برداشت و خشکاندن زعفران با روش‌های روز جهانی است و توسط شورای ملی زعفران و کمیته فناوری حدود ۴ سال در حال انجام است.

دلالان برای اقتصاد کشور یک سم محسوب می‌شوند آن‌ها زعفران را خریداری می‌کنند و پس از گذشت یک سال که از کیفیت آن کاسته شد به قیمت روز و به عنوان زعفران نو به فروش می‌رسانند.در بهترین شرایط زعفران کهنه و نو از سوی سودجویان ترکیب می‌شود و در بعضی موارد سودجویان زعفرانی را که کیلویی ۳ میلیون تا ۳ ملیون و ۳۰۰ خریداری شده نزدیک به ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسانند.

دلالان سمی برای زعفران

فروشگاه زعفران مهتو جلوی این دلالان را گرفته و زعفران اصیل سرایان را با مناسب ترین قیمت و مستقیم از دست کشاورزان سرایانی به دست مشتری می رساند.

هر دلال اگر در بازار کسب و کار خود به سود بالای سه میلیون تومان نرسد اصلا دلال محسوب نمی شود گاهی اوقات ثابت شده که هر دلال در ماه بالای ۶۸ تن زعفران را به خارج از کشور با قیمت بسیار بالا میبرد در این بین تنها کسی که ضرر احتمالی را میبیند کشاورز می باشد که با رنج و سختی این محصول را بدست آورده است.

شما می توانید برای خرید زعفران بدون واسطه و قیمت روز زعفران با ما تماس بگیرید:

شماره تماس۰۹۱۵۲۰۳۵۰۶۸
شماره تماس۲۰۹۹۱۱۱۰۳۱۹۵
آیدی تلگرامmaahto_ir
آیدی اینستاگرامmaahto_saffron
مدیریتامیررضا سُهی
مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه