خرید زعفران عمده چگونه انجام می‌شود؟

Buy bulk saffron
۵/۵ - (۲ امتیاز)

همان‌طور که می‌دانیم زعفران، یکی از گران‌ترین ادویه‌ها و محصولات کشاورزی، در سراسر جهان به شمار می‌رود و طرفداران و محبوبیت زیادی نیز دارد. در ایران، اهمیت این محصول کشاورزی به حدی است که آن را طلای سرخ می‌نامیم. اما لازم به ذکر است که گران قیمت بودن این محصول زراعی و کشاورزی، به دلیل خواص بی نظیر زعفران است. زعفران، انواع و اقسام بسیاری دارد و به روش‌های متنوعی نیز به فروش می‌رسد. یکی از روش‌های خرید و فروش این محصول ویژه، خرید و فروش جزئی آن است.

Buy bulk saffron3

در این شیوه خرید، زعفران در بسته بندی‌های کوچک مثقالی و گرمی و … قرار داده می‌شود و با قیمتی بالا نیز به خریداران این محصول عرضه می‌گردد. اما زعفران مرغوب و با کیفیت را می‌توان با روش‌های دیگری نیز به دست آورد. روش‌هایی که نسبت به خرید جزئی این محصول، از نظر قیمت به صرفه‌تر و مناسب‌تر هستند و از طرف دیگر، سود کشاورز این محصول را نیز تامین می‌نمایند. از جمله این روش‌های خرید می‌توان به خرید عمده زعفران و خرید زعفران فله اشاره کرد.

خرید عمده زعفران؛ به راحتی و در دسترس

همان‌طور که پیش از نیز اشاره شد یکی از روش‌های خرید اقتصادی زعفران، خرید عمده این محصول است. در چنین شرایطی، زعفران به صورت کیلویی، مورد خرید و فروش واقع می‌شود. در واقع می‌توان گفت این محصول وقتی به صورت کیلویی، عمده و فله به فروش می‌رسد از نظر قیمت، بسیار ارزان‌تر از وقتی است که در دسته بندی‌های کوچک گرمی و مثقالی و… به خریدار عرضه می‌گردد. چراکه یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت این محصول منحصر به فرد، مقدار و نحوه معامله آن است. هر چند لازم به ذکر است که قیمت زعفران، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که از جمله این عوامل می‌توان کیفیت و مرغوبیت این محصول و هم‌چنین محل کشت و زرع آن را نیز نام برد.

روش‌های خرید زعفران عمده

برای خرید عمده زعفران، راه‌های زیادی وجود دارد. از جمله این روش‌ها، روش‌های خرید حضوری و اینترنتی را می‌توان نام برد. در شیوه خرید حضوری، همان‌طور که می‌دانیم لازم است در ابتدا فروشگاهی معتبر در این زمینه را بیابید و سپس به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید. اما در شیوه خرید اینترنتی و آنلاین، می‌توانید بدون خروج از منزل و صرف وقت و هزینه بسیار، نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. اما برای انجام این کار نیز باید حتما از طریق فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات کشاورزی اقدام کنید.

خرید زعفران عمده از کشاورز

خرید زعفران عمده از کشاورز، یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های عمده خرید این محصول است. چرا که در زمینه خرید زعفران و کیفیت آن به اندازه کافی اطمینان خواهید داشت. روش خرید عمده زعفران از کشاورز این محصول، دارای چندین مزیت است.

مزایای خرید زعفران عمده از کشاورز

  • عدم حضور واسطه‌ها و دلالان در خرید و فروش

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید زعفران عمده از کشاورز این محصول، این است که در این شیوه خرید، امکان حضور و دخالت واسطه‌ها و دلالان، به حداقل خود می‌رسد. در این روش، زعفران اصیل و با کیفیت از دست کشاورز به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچگونه واسطه، خریداری می‌شود. این عامل موجب می‌شود تا زعفرانی مرغوب و با قیمت پایین‌تر خریداری نمایید.

  • در امان ماندن از تقلب و دستیابی به زعفران اصیل

از طرف دیگر، همان‌طور که می‌دانیم امروزه بسیاری از فروشندگان متقلب، زعفران‌های مختلف را با درجات کیفی متعدد، از کشاورزان این محصولات خریداری می‌نمایند و سپس آن‌ها را با یکدیگر مخلوط می‌کنند و به عنوان کالای اصل، به مشتریان این محصول می‌فروشند. همین عامل موجب می‌شود تا خریداران به محصولی بی کیفیت و نامرغوب دست یابند که ناخالصی‌های زیادی هم دارد. اما چنانچه زعفران را از دست کشاورز این محصول خریداری نمایید از هر گونه تقلب در این زمینه در امان خواهید ماند.

  • خرید زعفران ارزان‌تر

وقتی که زعفران را به صورت عمده و از کشاورز آن دریافت می‌کنید موجب می‌شود تا پول کم‌تری خرج کنید. در حقیقت در این شیوه خرید، به جای اینکه پول‌های گزافی را به دست واسطه‌ها و دلالان این محصولات زراعی، بدهید پول بسیار کم‌تری را به دست کشاورز این محصول خواهید داد. از طرف دیگر و از آنجا که زعفران را به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه از کشاورز دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظرتان، محصولی خاص‌تر و اصیل‌تر است. بنابراین این شیوه خرید، مطمئن‌ترین روش خرید این محصول گران قیمت است.

  • خرید زعفرانی کاملا ارگانیک

وقتی زعفران را از کشاورز این محصول و به صورت بی واسطه دریافت می‌کنید، می‌دانید تمامی مراحل رشد این محصول به چه صورت بوده است. محصولی که از دست کشاورز آن دریافت می‌شود، محصولی کاملا ارگانیک است و با کود و سموم کم‌تر، بهره وری و کشت شده است. از طرف دیگر، چنین محصولی به دست کشاورزی به عمل آمده است که در تمام طول سال از محصول خود مراقبت و نگهداری کرده است. بنابراین خریدار این محصول اطمینان می‌یابد که چه محصولی را خریداری می‌کند و درجات کیفی آن چگونه است.

خرید زعفران فله

یکی دیگر از روش‌های خرید زعفران، خرید این محصول به صورت فله است. به طور کلی می‌توان گفت خرید زعفران عمده فله اصل، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به خرید جزئی این محصول و یا زعفران بسته بندی شده کیلویی، دارد. زعفران فله، به طور معمول زعفرانی است که بالاترین درجه کیفی این محصول را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل نیز به صورت فله قابل خرید و فروش است.

Buy bulk saffron2

زعفران فله نسبت به زعفران بسته بندی شده، بیشترین مشتری را نیز دارد چراکه این نوع از محصول زراعی، هم کیفیت بالاتری دارد و هم به خاطر نداشتن فرایند بسته بندی، قیمتی ارزان‌تر و بسیار مناسب‌تر دارد. بنابراین انواع مختلف زعفران فله، با قیمت بروز زعفران عمده، از طریق بسیاری از فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی و آنلاین محصولات کشاورزی، قابل دسترسی عموم واقع شده است.

بسیاری از فروشندگان انواع زعفران عمده و فله، برای اطمینان بیشتر مشتریان و خریداران از سلامت کیفی محصول، این کالای کشاورزی را به همراه برگه آزمایش زعفران و یا ضمانت نامه بازگشت وجه به آنان واگذار می‌کنند تا از این طریق بتوانند کیفیت محصول خود را تضمین نمایند.

مدیر فروشگاه
دیدگاه کاربران
۲ دیدگاه
  • ساحل ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۸:۲۸ ق٫ظ

    سلام
    واقعا مطلبتون مفید بود فقط کاشکی در مورد صادرات زعفران هم مطلبی کامل بزارید یعنی صفر تا صد آن.
    باتشکر از مجموعه زعفران مهتو

    • مدیر فروشگاه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱:۵۹ ب٫ظ

      سلام و احترام
      خواهش میکنم نظر لطف شماست
      در مورد صادرات زعفران اگر داخل سایت سرچ کنید مطالب زیادی گذاشته شده است که کاربران استفاده کنند.

ارسال دیدگاه